انسیه ساداتانسیه سادات، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

انسیه سادات

ensiye sadat

1391/5/8 4:06
نویسنده : مامان جون
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنازیم  امروز ١٣٩١/٠٥/٠٨

 

دلم میخواد فریاد بزنم و به همه بگم چقدر دوست دارم  ماچماچ

دوره قبل از حاملگی

همیشه بچه ها رو دوست داشتم وقتی که باباباجونی ازدواج کردم روزهای اول زندگیمون خوب وخوش

بودیم ولی یه مدتی که گذشت واقعا زندگیمون یکنواخت شده بود این بود که به فکرافتادیم تابچه دار بشیم .

هروقت بچه ای رو بغلم میکردم میگفتم یعنی میشه بچم توبغلم بگیرم.سوال

فروردین ١٣٩٠ موقع سال تحویل که جمکران رفته بودیم خیلی دعاکردم وتونماز امام زمان از اقاخواستم.

میگفتن هرچی صلاحه.ولی خوداقانازگلی به من داد.چون دقیقا ٢٠اردیبهشت ١٣٩٠فهمیدم حامله ام.

نمیدونی مامان جون چقدر خوشحال بودمخنده.هرماه دکتر میرفتم تا صدای قلب کوچولوت بشنوم.صداش بهم امید میداد.حتی برای اولین بار باشوق صدای قلبت ضبط کردم.وحالا که کنارمی میفهمم زندگیم با بودنت شیرین تر شده .                                   

                                            خیلی خیلییییییییییییییی دوست دارم.هستی ام .عشقمقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هدی سادات
9 مرداد 91 22:25
سلاااااااااااام: به به ! می بینم که بعلههههههههههه خوب به سلامتی... مبارک باشه... چند تا عکس خوشمل هم از گل دخمل بزارید سلام به همه برسونید. بوووووووووووووووووس
مامان سبحان جون
14 مرداد 91 18:06
عزیزم به پیسملی تو مسابقه رای میدی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
خاله جون
14 مرداد 91 18:31
سلام وب زیبایی دارین وبلاگ گل دختر و گل پسر با بیش از ده عکس به روز شد خوشحال میشیم بهمون سر بزنید و با نظر هاتون خاطراتشون رو زیبا تر کنید
مامان بهراد
14 مرداد 91 19:32
خاله جوون رای گیری شروع شداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید